Reklamy na své blogy piště prosím do rubriky REKLAMY

Říjen 2008



Ve Fudži zvítězil Alonso, Massa snížil Hamiltonův náskok o dva body

12. října 2008 v 15:20 VÝSLEDKY
P.
JezdecTýmČas
1.Fernando AlonsoRenault1:30:21,892
2.Robert KubicaBMW Sauber+ 5,283
3.Kimi RäikkönenFerrari+ 6,400
4.Nelson PiquetRenault+ 20,570
5.Jarno TrulliToyota+ 23,767
6.Sebastian VettelToro Rosso-Ferrari+ 39,207
7.Felipe MassaFerrari+ 46,158
8.Mark WebberRed Bull-Renault+ 50,811
9.Nick HeidfeldBMW Sauber+ 54,120
10.Sébastien BourdaisToro Rosso-Ferrari+ 59,085 *
11.Nico RosbergWilliams-Toyota+ 1:02,096
12.Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes+ 1:18,900
13.Rubens BarrichelloHonda+ 1 kolo
14.Jenson ButtonHonda+ 1 kolo
15.Kazuki NakajimaWilliams-Toyota+ 1 kolo
-Giancarlo FisichellaForce India-Ferrari22 kol
-Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes17 kol
-Adrian SutilForce India-Ferrari9 kol
-Timo GlockToyota7 kol
-David CoulthardRed Bull-Renault1 kolo

* po penalizaci 25 sekund

Zdroj:f1sports.cz





GP Japonska - kvalifikace

11. října 2008 v 12:35 VÝSLEDKY
P.
JezdecTýmQ1Q2Q3Ztráta
1Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:18,0711:17,4621:18,404-
2Kimi RäikkönenFerrari1:18,1601:17,7331:18,644+ 0,240
3Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes1:18,2201:17,3601:18,821+ 0,417
4Fernando AlonsoRenault1:18,2901:17,8711:18,852+ 0,448
5Felipe MassaFerrari1:18,1101:17,2871:18,874+ 0,470
6Robert KubicaBMW Sauber1:18,6841:17,9311:18,979+ 0,575
7Jarno TrulliToyota1:18,5011:17,5411:19,026+ 0,622
8Timo GlockToyota1:17,9451:17,6701:19,118+ 0,714
9Sebastian VettelSTR-Ferrari1:18,5591:17,7141:19,638+ 1,234
10Sébastien BourdaisSTR-Ferrari1:18,5931:18,1021:20,167+ 1,763
11David CoulthardRed Bull-Renault1:18,3031:18,187

12Nelson PiquetRenault1:18,3001:18,274

13Mark WebberRed Bull-Renault1:18,3721:18,354

14Kazuki NakajimaWilliams-Toyota1:18,6401:18,594

15Nico RosbergWilliams-Toyota1:18,7401:18,672

16Nick HeidfeldBMW Sauber1:18,835


17Rubens BarrichelloHonda1:18,882


18Jenson ButtonHonda1:19,100


19Adrian SutilForce India-Ferrari1:19,163


20Giancarlo FisichellaForce India-Ferrari1:19,910



Zdroj: f1sports.cz

GP Japonska - 3 volný trénink

11. října 2008 v 12:33 VÝSLEDKY
P.
JezdecTýmČasZtrátaKol
1Robert KubicaBMW Sauber1:25,087-19
2Timo GlockToyota1:25,171+ 0,08425
3Nelson PiquetRenault1:25,415+ 0,32819
4Nick HeidfeldBMW Sauber1:25,474+ 0,38724
5Kazuki NakajimaWilliams-Toyota1:25,563+ 0,47623
6David CoulthardRed Bull-Renault1:25,614+ 0,52720
7Felipe MassaFerrari1:25,709+ 0,62215
8Mark WebberRed Bull-Renault1:25,785+ 0,69820
9Fernando AlonsoRenault1:25,799+ 0,71219
10Sebastian VettelToro Rosso-Ferrari1:25,880+ 0,79324
11Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:25,901+ 0,8148
12Sébastien BourdaisToro Rosso-Ferrari1:25,984+ 0,89722
13Jarno TrulliToyota1:26,013+ 0,92621
14Nico RosbergWilliams-Toyota1:26,213+ 1,12619
15Heikki KovalainenMcLaren/Mercedes1:26,239+ 1,15210
16Kimi RäikkönenFerrari1:26,277+ 1,19018
17Rubens BarrichelloHonda1:26,662+ 1,57522
18Jenson ButtonHonda1:26,922+ 1,83526
19Adrian SutilForce India-Ferrari1:27,357+ 2,27012
20Giancarlo FisichellaForce India-Ferrari1:27,918+ 2,83117

Zdroj: f1sports.cz


GP Japonska - 2. volný trénink

10. října 2008 v 17:30 AKTUÁLNĚ
P.
JezdecTýmČasZtrátaKol
1Timo GlockToyota1:18,383-44
2Fernando AlonsoRenault1:18,426+ 0,04341
3Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:18,463+ 0,08040
4Felipe MassaFerrari1:18,491+ 0,10840
5Kimi RäikkönenFerrari1:18,725+ 0,34239
6Mark WebberRed Bull-Renault1:18,734+ 0,35139
7Kazuki NakajimaWilliams-Toyota1:18,734+ 0,35136
8Sebastian VettelToro Rosso-Ferrari1:18,761+ 0,37823
9Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes1:18,803+ 0,42032
10Jarno TrulliToyota1:18,863+ 0,48045
11Robert KubicaBMW Sauber1:18,865+ 0,48239
12Nelson PiquetRenault1:18,888+ 0,50543
13Nico RosbergWilliams-Toyota1:18,981+ 0,59841
14Sébastien BourdaisToro Rosso-Ferrari1:19,040+ 0,65741
15Rubens BarrichelloHonda1:19,258+ 0,87542
16Adrian SutilForce India-Ferrari1:19,287+ 0,90441
17David CoulthardRed Bull-Renault1:19,327+ 0,94436
18Giancarlo FisichellaForce India-Ferrari1:19,482+ 1,09944
19Nick HeidfeldBMW Sauber1:19,894+ 1,51137
20Jenson ButtonHonda1:19,999+ 1,61642

Zdroj: f1sports.cz

GP Japonska - 1. volný trénink

10. října 2008 v 17:29 AKTUÁLNĚ
P.
JezdecTýmČasZtrátaKol
1Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:18,910-23
2Felipe MassaFerrari1:19,063+ 0,15324
3Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes1:19,279+ 0,36920
4Kimi RäikkönenFerrari1:19,399+ 0,48931
5Fernando AlonsoRenault1:19,473+ 0,56330
6Nelson PiquetRenault1:19,743+ 0,83335
7Sebastian VettelToro Rosso-Ferrari1:20,121+ 1,21130
8Robert KubicaBMW Saube1:20,160+ 1,25026
9Sébastien BourdaisToro Rosso-Ferrari1:20,182+ 1,27234
10Kazuki NakajimaWilliams-Toyota1:20,217+ 1,30725
11Adrian SutilForce India-Ferrari1:20,288+ 1,37826
12Nico RosbergWilliams-Toyota1:20,350+ 1,44028
13Mark WebberRed Bull-Renault1:20,620+ 1,71024
14Nick HeidfeldBMW Sauber1:20,628+ 1,71823
15Jarno TrulliToyota1:20,657+ 1,74733
16Rubens BarrichelloHonda1:20,753+ 1,84332
17Jenson ButtonHonda1:20,769+ 1,85927
18Timo GlockToyota1:20,823+ 1,91337
19David CoulthardRed Bull-Renault1:20,905+ 1,99524
20Giancarlo FisichellaForce India-Ferrari1:21,014+ 2,10428

Zdroj: f1sports.cz




Ferrari se vráci k lízátku

8. října 2008 v 19:20 AKTUÁLNĚ
Ferrari se vrací ke konvenčnímu systému signalizace tzv. lízátkem (v angličtině lollipop, odtud lollipopman).
Letos tým z Maranella nasadil nové řešení. Světla na principu semaforu (červená, oranžová, zelená) dávají jezdci informace o tom, kdy má zařadit rychlostní stupeň a kdy může vyjet.
Systém je napojen na detektory, které hlídají napojení tankovacího zařízení k otvoru nádrže. Celá operace je kontrolována konkrétním inženýrem, který má stisknutím tlačítka možnost pozdržet rozsvícení zeleného světla například v případě, kdy po boxové komunikaci jede jiné auto.
Nen-li tlačítko stisknuto, zelené světlo se rozsvítí v okamžiku, kdy je tankovací hadice odpojena.
Celý systém je možné přepnout také do poloautomatického režimu. Zelené světlo se rozsvítí pouze na povel inženýra. V tomto režimu se systém nacházel při inkriminované zastávce v boxech při Velké ceně Singapuru a také ve Valencii.
Další možností je, že systém jede kompletně v manuálním režimu, tedy jak oranžová tak zelená je spouštěna manuálně.
Po chybách ve Valencii a Singapuru bylo Ferrari dotazováno, zda není jistější návrat ke klasickému lízátku. Šéf týmu Stefano Domenicali argumentoval tím, že v systému problém není, protože v obou případech šlo o lidskou chybu (předčasný povel).
Zdá se ovšem, že jednou z nedokonalostí systému by mohla být skutečnost, že i v poloautomatickém režimu by neměl dát mechanikovi možnost rozsvítit zelené světlo, je-li k vozu stále připojena tankovací hadice.
Ferrari se ale nakonec pro tři poslední závody sezony rozhodlo neznervózňovat členy týmu použitím systému, a vrátí se ke klasickému lízátku.
"Potřebujeme zachovat klid, proto jsme se rozhodli vrátit se ke starému systému," řekl v úterý italskému listu Gazzetta dello Sport šéf stáje Stefano Domenicali.

Zdroj: f1sports.cz

Kalendář na rok 2009 - Kanada chybí

8. října 2008 v 19:18 AKTUÁLNĚ
29.3.2009Austrálie
5.4.2009Malajsie
19.4.2009Bahrajn
10.5.2009Španělsko
24.5.2009Monako
7.6.2009Turecko
21.6.2009Velká Británie
28.6.2009Francie
12.7.2009Německo
26.7.2009Maďarsko
23.8.2009Evropa (Valencie)
30.8.2009Belgie
13.9.2009Itálie
27.9.2009Singapur
11.10.2009Japonsko
19.10.2009Čína
1.11.2009Brazílie
15.11.2009Abu Dabí

Zdroj: f1sports